No slackin' around

Träning 2011-05-21 08:19:57
Kommentera - 1 st

Godmorgon soliga lördag! Idag var det super härligt att gå upp tidigt när värdet visar sin bästa sida igen. Även fast klockan bara var 8 när jag steg upp så är jag full av energi.
Har tänkt att tömma lite depåer på löpbandet om ca 45 minuter då gymmet öppnar. Vill se hur pass bra jag pallar av att ge ett 5 kilometers lopp innan jag faktiskt springer det på tisdag. För det smäller det och jag ska springa Vårruset. Ska bli så kul!

Men innan jag far till gymmet så måste jag pumpa in nya bra löplåtar i iPoden. Annars får jag inte mina kickar av extra energi när det börjar tryta.

Kommentarer
Nina

Ha en härlig lördag!

Kram Nina.

2011-05-21 09:46:36
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: