Another lazy day

The good things in life 2011-05-22 09:58:35
Kommentera - 1 st

Godmorgon söndag! Vaknade upp med en skön träningsvärk i rumpan efter gårdagens löppass. Bra att veta att det tar på rätt ställen...hehe.
Idag har jag tänkt att klämma in ett lättare styrkepass här hemma och sedan blir det vila fram till loppet.

Vad gör jag resten av dagen? Nu blir det till att rensa ut alla vinter kläder och sådant som jag inte har använt på väldigt länge och ge bort det till Myrorna. Det är härligt när det blir lite mer space i garderoben och mer plats för fina färglada sommarkläder. Senare ser jag ser till att vara ute så mycket som möjligt i solen såklart. Kände att jag igår fick en massa färg i ansiktet då mamma och jag tog en lunch ute i solen. Var helt underbart varmt i solen och längtan till semestern kickade in med full styrka. Vi har bestämmt oss att fara till gran Canaria i en vecka i augusti och bara ta det lugnt och glömma allt vad tid innebär. Vi kör skallmanklockan hela vägen. Men tills att 2 månader har passerat så hoppas jag på att vädret visar denna sida.


Kommentarer
Nina

Videon är så grym! Fick den på mailen förra måndagen av min kollega, det piggade upp :)

Kram N.

2011-05-23 21:09:40
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: