Long weekend before the long wait

The good things in life 2011-06-26 21:05:46
Kommentera - 0 st

Jag har haft en härlig midsommarhelg. Har sovit ut och ändå lyckats somna i soffan innan 10 på kvällen. Ätit en massa god mat, men inte inte varit sugen på sötscaker (hurray!). Umgåts med båda delar av familjen, men misat min lillebror helt (är man 22 så är man). Tittat på olika "The Real Housewifes of..." och hoppas på att jag aldrig någonsin hamnar i sådana meningslösa intriger som de skapar varje dag.

Nu sitter jag ensam i soffan, då mannen min är och tittar på  fotboll, och slukar ännu en rom-com i form av "The Proposal". Perfekt avslutning på den sista lång ledignheten innan den riktiga semestern. Bara 6 veckor kvar till det blir min tur...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: