The sun is shing, the weather is clear

The good things in life 2011-07-02 08:27:08
Kommentera - 1 st

Godmorgon lördag! Pust, vilken vecka det har varit på jobbet. Det känns att vi har människor på semester och att arbetsbördan har blivit större. Vissa dagar kändes det som att jag knappt höll mig flytande och kunde komma upp för luft. Så jag har varit otroligt trött varje dag när jag väl kommit hem. Och även fast jag har 5 veckor kvar till att min semester börjar så har jag ingen ångest. och det är en lättnad.
Åren tidigare har jag alltid fått en klump i magen när kollegor gått iväg på sin semester, men nu är jag lugn som en filbunke. Jag tror nog att det är för att jag är mer nöjd med mina arbetsuppgifter sedan jag bytte avdelning och fick min nya position. Det är rätt otroligt vad ett litet byte kan göra för ens egna självkänsla.

Men även fast jag inte har någon "semester-väntar-ångest" så längtar jag tills vi får iväg på vår vecka utomlands. I veckan tömde vi våra konton och betalade av vår resa som går till Gran canaria. Vi hittade ett underbart hotell som ligger precis vid Atlanten och vår utsikt från balkongen är ut över havet. Ska bli så skönt att få gå efter skalman-klockan i en vecka, men jag ska göra allt för att göra det de resterande 3 veckorna av semestern också.
Men för att spola tillbaka bandet till nutid och idag så ska vi möta upp våra kära vänner Sandra och Stoffe för att spela lite minigolf ikväll. Jag är inte välrdsbäst på golf överlag, men det känns som att man får vara slarvig när man kör minigolf. Vi ska förska klämma in lite middag innan eller efter också. Men innan det blir kväll ska jag fara över till mor och far för att hälsa på dem under dagen. Så blir mycket sprinag runt, men det är det värt.


Vårat hotell på Gran Canaria


Kommentarer
Nina

Gud, ser verkligen läckert ut!



Kram Nina.

2011-07-03 10:02:00
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: