An easy saturday morning

The good things in life 2011-07-09 11:40:34
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Idag tog jag min en välförtjänt sovmorgon och kröp inte ur sängen förrens klockan 10.30. Det är sällan jag sover så pass länge, men kroppen gör som den vill ibland.
Nu har jag skövlat i mig en frukost bestående av gröt med bär, 2 ägg och en kopp te och sitter och slötittar på vad tv:n har erbjuda, vilket inte är mycket. Så tänkte att jag skulle ta mig till gymmet för att sedan senare, om jag hinner, ta en trip in till stan för att hitta en present till min gudson som nästa vecka fyller 1 år. Vad köper man till en 1-åring by the way? Hoppas att jag får någon snilleblixt på löpbandet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: