Sailing away

The good things in life 2011-08-11 10:34:01
Kommentera - 1 st

Starten på min semester har varit helt underbar. Att bara ha en massa tid som jag kan disponera precis som jag vill är verkligen ren lyx. Jag njuter av varje timme kan jag säga.

Idag ska jag disponera mna timmarpå en resa till Finland. Jag och Mattias ska åka över på en kryssining för att hälsapå min mamma sida av släkten. Ska få se min lilla gudson igen och det ser jag verkligen fram emot. Sen blir det även första gången som Mattias får träffa den här delen av släkten och det vet man aldrig hur det kommer att gå..haha.
Hoppas på att vädergudarna är snälla mot oss då jag lätt kan bli sjösjuk om det gungar lite för mycket på havet. Och det funkar inte för mig att dricka drinkar för att få mig attinte tänka på det. För det första så är jag inte så förtjust i alkohol och för det andra får det mig att må ännu sämre. Men det har gått bra det senaste 29 åren att åka över så varför skulle det bli kaos nu.

Nepp, nu ska jag försöka tänka på vad som ska packas med. Alltid en lika svår uppgift. Skepp ohoj!


Kommentarer
Nina

Ha det så bra i Finland :)

Kram.

2011-08-13 10:41:05
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: