The thing about runing

Träning 2011-04-13 05:49:39
Kommentera - 0 st

Idag är jag inte lika seg som jag har varit det senaste mornar och det beror helt enklet på att det inte är soligt ute. Det låter bakvänt, men jag vaknar alltid så förbskat tidigt pga att det är så ljus. Sätter jag larmet till 07 så kan ni vara säkra på att jag börjar vakna till vid 06 redan. Not good! Sak försöka övertala mannen min att vi behöver en rullgardin i sovrummet för persinenerna räcker verkligen inte till för mig. Morr, morr...

Idag blir det löppass nummer tre i ordning. Ska som sagt springa Vårruset den 24 maj och då måste jag få upp flåset tills dess. I helgen klämde jag in 2 löprundor innan frukost och det kändes hur nice som helst. Jag fick inte rider att hurra för, men det kändes riktigt bra i benen. Så har en plan att köra intervaller i 2-3 veckor nu riktigt ordentligt för att verkligen bygga upp pulsen och mer styrka i benen. Hoppas på att kunna klämma in 5 km under 35 minuter i år. Alltid bra med en morot.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: