Let's start running

Träning 2011-04-03 20:05:07
Kommentera - 0 st

Jag har precis varit och anmäkt mig till årets första lopp vilket blir Vårruset den 24 maj. Så från och med imorgon börjar min träning mot en bra tid på det 5 kilometer som ska springas det loppet.
Det är alltid lika roligt varje år att ha dessa lopp att se fram emot och speciellt då jag är anmäld i en grupp med 5 andra tjejer från mitt jobb. Alla ska inte springa som jag, men det är just det som gör det hela så mycker roligare. Vi är alla där för att prestera det bästa på vår egna nivå och ha kul. Nu får vi bara hoppas på att vi får en lika fin dag att springa på som förra året.

Innan sommaren är äver ska jag hinna springa iFormloppet och Topploppet, så totalt blir det 15 tävlingskilometer. Wiihoo! Synd att vi inte får plats med ett löpband här hemma för då skulle jag bo på den varje dag. Men det betyder bara att SATS får fler besök av mig framöver.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: