It might be cloudy....

The good things in life 2011-04-02 10:28:37
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Har varit farten redan 4 timmar och det var rätt skönt att sticka nosen utanför dörren så pass tidigt. Med en rätt behaglig tempratur så var det redan vid 7 för varmt att ha på sig vinterjackan. Vilken glädje det då var att bara sätta på sig en tjocktröja och vindjacka och inte frysa. Våren är verkligen bara runt hörnet!

Jag ska strax iväg till affären för att handla hem lite grejer till lunchen då jag är supersugen på en lite brunchaktigt att mätta magen. Sedan blir det nog en liten promenad, efterföljt av ett besök i några affärer. Dock inte shoppingsugen, men inspiratinossugen. Känner för att vänta en månad till innan jag börjar köpa några mer färgpigga vårplagg till garderoben.Men första, innan jag gör något, en dusch för att väcka upp det sista hjärncellerna.


Till detta längtar jag just nu mer än något annat. Detta var vår utsikt från
poolen förr året på Rhodos.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: