The first day back

Livet 2010-09-06 07:54:10
Kommentera - 0 st

Idag är så första dagen tillbaka på jobbet efter en oändlig underbar semester. Visst känns det vemodigt, men det är oundvikligt att inte återgå till jobbet. Det ska bli skönt med lite rutiner igen och roligt att träffa alla arbetskamrater.
När jag kommer hem ikväll vet jag med mig att jag inte kommer kunna vara vaken länge då jag, av någon konstig anledning, alltid vaknar en herrans massa timmar innan jag ska gå upp. Detta händer alltid på måndagar efter helgen är slut och jag har sovmorgon till 7. Och idag var alltså inget undantag, så när morgontidiningen damp ner vid si så där 4 så halvslumrade jag bara fram till klockan 7. Just my luck!

Ikväll ska jag se om jag har någon energi kvar att göra av med på en löpträning, men det är ingent jag hoppas på. För precis som jobbet börjar idag, börjar även min löpträning för hösten. Det ska bli skönt att komma igång med 2 saker på en gång och jag hoppas kunna knäcka mitt mål innan december.
Now it's time 4 work!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: