Something for under the tree

The good things in life 2010-11-27 10:27:47
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Idag ska det handlas julklappar. Har redan fått till en klapp och hoppas att kunna hitta det flesta idag så att jag slipper vara ute i sista minuten vilket jag hatar. Mamma är med för att se till att kronorna inte rullar iväg allt för mycket.
Ikväll ska vi ut och äta med min avdelning på jobbet och det ska bli mäkta skoj. Att umgås med alla utanför jobbet är något som händer en på miljonen, så detta tillfälle ska tas i akt. Men efter en kväll ute ska det bli sönt att komma hem till min älskades famn. Härligt!

Men nu måste lilla jag fara iväg så jag inte bli sen till något. Ha en underbar dag i kylan!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: