Paw prints in my heart....

The good things in life 2010-11-06 18:11:43
Kommentera - 1 st

Idag fick jag och Mattias reda på att vi kommer att bli med katt! Jag är så glad och upprymd. Vi var och tittade på en liten kattunge i torsdags och då var det osäkert om vi skulle få honom. Detta då det redan hade varit ett par och tittat på kullen och det ville ha 2 katter, varav en av dem var den vi ville ha. Men ägaren talade omkull dem och det gick med på att ta en annan av katterna i kullen. Så om ca. en månad kommer en liten August att flytta hem till oss. Han var en väldigt lugn liten kille som var lite fundersam, men en sådan personlighet passar oss som handen i handsken. Ingen vilding, utan en liten "professors" typ. Men lekade kunde han när vi vispade runt med en liten leksak.

Det känns lite knasigt att känna att vi nu ska ha ansvar för den lilla krabaten, men det känns lika kul. Jag är redan en van kattmänniska, eftersom Elvis (som ännu bor kvar hos mamma, pappa och lillebror) har varit i familjen i ungefär 14 år. Så nu kommer jag längta som en tok till början av december då lillfisen kommer hit. En tidigt och otroligt uppskattad julklapp.

Klicka för att se nästa bild
August är krabbten längst upp till höger (mörka med vit mage) som tittar rakt in i kameran.

Kommentarer
Nina

Men vad roligt, ser väldigt go ut er lilla kisse :)



Hoppas att helgern varit toppen.

Kram N.

2010-11-07 19:32:10
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: