The sun went into hiding

The good things in life 2010-05-23 08:21:35
Kommentera - 0 st

Idag är jag mer förkyld än någonsin känner jag. Näsan är helt täppt, hostan har verkat parkera sig i min hals som en permanent gäst och mina stackars öron har gått och fått lock. Det ända som inte hoppat på mig ännu är febern och tur är väl det. Men på något konstigt vänster sover jag en massa bättre när jag är förkyld. Vet inte varför, men jag sover som en bebis fast jag egentligen skulle ligga och kippa efter luft.
Nåja, man ska väl vara glad för det lilla helt enkelt.

Idag hade vi planerat att åka iväg till Ulriksdals slottsträdgård och titta runt. Men det verkar som att någon lagt in en beställning på massa mörka moln och regn idag så jag tror att det får skjutas upp till en annan dag. Får se om vi hittar på något annat att hitta på en gråmulen dag som denna. Eller om vi helt enkelt stannar hemma och tittar på film och bara myser.
Just nu ska jag i alla fall mysa för mig själv i soffan, då Mattias sover ännu, och fortsätta plöja avsnitt av "Gossip Girl" och drick litervis med te.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: