I just won't stop

Livet 2010-05-26 07:05:20
Kommentera - 0 st

Idag vaknade jag upp med ett ordentligt ryck då jag trodde att jag hade försovit mig. Jag fick verkligen hjärtat i halsgropen i 10 sekunder när jag sedan förstod att så var inte fallet. Jag skulle gå upp senare idag. Kan tänka mig att det berodde på att jag vaknade upp mitt i en dröm och var helt borta. Jag vet att det var något stort jag drömde, en stor händelse, men det var som bortblåst när jag öppnade upp ögonen. Konstigt att det kan vara så klart en sekunden och nästa är det som att man har fått alzheimers.

Nå väl, skönt att vakna upp till en onsdag och förstår att nu är det bara nerförsbacke resten av veckan. Hoppas på att få en tid hos doktorn till imorgon eller fredag också för nu orkar jag inte hosta något mer. Nu börjar det det bli så jobbigt att jag nästan tappar andan när jag väl får en hostattack. Får se om her doktorn hör av sig redan idag så man kan få lite lindring till helgen.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: