Show me the ring

The good things in life 2010-03-18 21:20:02
Kommentera - 1 st

Idag har varit en stor dag för min ring. Den har fått visa upp sig ett antal gånger och har blivit vänd på och "klappad" på. Jag fick också ett par kramar av mina arbetskamrater, fast bäst var Sandra. Hon i princip kommer in på min avdelning med öppna armar och ger mig världens kram och grattar och är så stolt. Hon var den som fick privilegiet och känna på ringen i sin hand och titta på ingraveringen. Kan baar tänka mig hur hon kommer att vara den dagen då Mattias och jag gifter oss. Du är för underbar gumman!

En annan av mina arbetskollegor var så gullig att han bjöd ut mig på lunch för att fira min förlovning. Jag blev så paff så jag tror tom. att jag glömde säga tack. Måste ge han e riktigt kram imorgon och lite av mitt special fredagsfika jag ska ta med mig till jobbet. Som jag även har lovat att bjusa söta Sandra på då jag "dumpade" henne på lunchen. But I love yah girl!

Ikväll orkade vi inte laga någon mat så åkte till bort till vårat sushi ställe och köpte hem lite fisk.  Och nu har tiden runnit iväg och jag måste springa till tvättstugan för där är tvätten precis klar.  


Kommentarer
Therese

You deserve the best! PUSS


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: