Another fun day

My love and I 2010-03-21 18:42:47
Kommentera - 0 st

Nu är vi äntligen hemma efter dagens strapatser.

Lunchen hemma hos Sandra var underbart mysig och så väldigt god. Hennes tacopaj is to die for. Hon hade ett knep att sätta nachos på toppen utav pajen, vilken smart idé. Den snor jag till mitt eget recept.
Vår vän Therese var som sagt också där med sin coola son V och det är alltid lika härligt att träffa henne. Så det 2 timmar vi spenderade tillsammans var just det jag behövde för att starta vår söndag.
Efter lunchen åkte jag och Mattias iväg till Kista då jag skulle lämna tillbaka mian Converse jag köpte förra helgen. Detta då jag igår hittade dem i orginal tappning och det var egentligen det jag ville ha från början. Det blev även en sväng in till H&M där jag hittade en söt liten enkel topp med puffärmar och lite enkla hårspännen.
Vi tog oss även till IKEA för att köpa hem en helt ny klädsel till soffan då vår gamla verkligen har sett sina sista dagar. Så efter middagen ska den bytas ut.

Med tanke på middagen, jag måste börja tänka på den. Det blir marinerade kycklingben med ris. Mumma!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: