Work it girl, work it

Livet 2010-01-18 08:01:09
Kommentera - 1 st

Vart tog helgen vägen? Det kändes som att det nyss var freedag eftermiddag och jag precis kommit hem från jobbet. Och nu sitter jag här i soffan och klockan är snart 8.00 på måndag morgon.
Det kanske känns som att allt bara flygit förbi då jag gjort som mycket roligt och man vill alltid att det roliga ska vara längre än det gör. Men, klockan går inte att vrida tillbaka så nu är det bara att bita i det sura äpplet och ta tag i jobbveckan helt enkelt.

Idag blir det en kväll ensam hemma då min pojkvän ska iväg på Idrotssgalan. Är det något jag verkligen ogillar är det att vara ensam hemma när man vanligtvis brukar vara två. Jag tycker inte om att gå och lägga mig ensam heller då jag har svårt att somna utan Mattias brevis mig. Jag ligger hela tiden och väntar på att bilen ska köra upp på parkeringen och jag några minuter senare hör att ytterdörren öppnas. Men ikväll får jag råda bot på det genom ett hårt träningspass efter jobbet så jag blir helt utmattad, då borde jag somna på en gång tycker jag. Får hoppas att det hjälper i alla fall.


Tänk om man kunde sitta på ett plan till
någon skön beach denna morgon istället?


Kommentarer
Nina

Förstår precis vad du menar med att gå å lägga sig...

Vart var du påväg på bilden? :) Längtar till vår barcelona-resa nu!! 1,5 månad kvar.



Hoppas kvällen blir bra ändå :) Kramis.

2010-01-18 20:39:27
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: