Til the dust settles

The good things in life 2010-01-26 06:12:54
Kommentera - 1 st

Idag vakande jag upp utav att jag hade en mardröm. Precis när alarmet gick av såg jag slutet och det sitter ännu kvar i bakhuvidet. Jag tycker det är så obehagligt att ha mardrömmar då det ofta hänger med ett tag på morgonen innan jag kan skacka av dem. Hoppas att den här snart försvinner ur minnet.

Igår blev det inte mycket bloggande då jag var tvungen att koncentrera mig på hemmet. När jag väl steg innanför dörren efter jobbet så såg inte vår hall ut som den alltid gjort. Nu hade min pojkvän gjort slag i saken och börjat måla om hela hallen. Underabr syn! Så nu kommer vi får en fin vit hall istället för en djurgårdsblå. Nya hallateraljer ska införskaffas så att nästan allt det gamla försvinner. Det är verkligen en jättestor skillnad måste jag säga och det blev en hel massa ljusare, då hallen annars tenderar att vara väldigt mörk hemma hos oss. Mattias ska måla det sisa lagrena idag innan han åker iväg till jobbet så att allt är klart när jag kommer hem. (Jag fick också fatta rollern igår så ni inte tror att jag tvingar min pojkvän att göra allt själv..hehe). Dock så kommer en målare över på tosdag och målare det vi inte är så bra på, snickerierna. Lite får man lämna åt proffsen.

Efter jobbet idag hade jag tänkt åka in till stan för att köpa mig en ny munkjacka då min gamla håller på att falla isär. Vad som redan har fallit isär är min hörlurar till iPoden där ena luren slutade fungera igår på väh hem, så får se till att köpa nya sådana också. Men innan detta, off and away to work I go! 

Kommentarer
sandra

Jalla!!

Ses om en stund

puss



Förresten roligt att Mattias överaskade dig!!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: