Sunday, lovely sunday

The good things in life 2010-02-21 09:36:50
Kommentera - 0 st

Vilken skönhetssömn jag fick inatt! Vaknade upp pigg och till soljuset som ville hälsa på i sovrummet. Tittade ut genom fönstret och inser att det knappt går att gå ute då det var ca. 30 cm snö utanför dörren. Hoppas på att plogaren kommer snart så man i alla fall kan komma ut utan att försvinna i snön.

Träningspasset igår var verkligen lyckat och jag överraskade mig själv återigen när jag lyckades komma upp i 3.4 km på 30 minuter på löpbandet. Jag är så grymt stolt över mig själv! bara längtar tills när jag pallar av att springa hela 30 minuter och hinner pressa in alla det 5 km som är mitt mål. Men på 3 månader ska det nog kunna gå om jag bara vill. Men med träning kommer också den inte så trevliga gästen träningsvärk och denna gång ville den hälsa på mina vader. Mina behinnor är inte glada på mig heller så enligt min pojkväns önskning ska jag ta mig till Löplabbet och se om jag kan få ett par bättre skor som ger med dämpning när jag springer. Inte bra att få en inflammation där.

Bli kanske ett träningspass idag med om det hinns med då min sötaste vän Sandra och hennes biffiga pojkvän Stoffe kommer över idag på visit. Har bett dem ta med sig sina Nintendo Wii-kontroller så vi kan utmana varandra i bågskytte och wakeboard. Ska bli intressant om det är tjejerna eller killarna som regerar. Jag sätter pengarna på lag Jalla! (det är jag och Sandra) krosar Lag Spännins (that would be the boys) med hästlängder.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: