The roses are still blooming

The good things in life 2010-08-13 11:01:40
Kommentera - 2 st

Idag var jag verkligen trött då jag vaknade först klockan 10. Eller det var mest tack vare min mamma som jag ens vakande då, då hon ringde och väkte mig. Hade känts lite dumt att vakna ännu senare än så, men egentligen hade det inte gjort något. Har inga planer alls idag, så en sovmorgon satt faktiskt rätt bra.

Jag hade tänkt att ta mig en tur på löpbandet idag och det ska bli grymt skönt. Efter loppet i onsdags så känner jag verkligen hur det spritter i benen av längtan till att springa igen. men det blir ett avbrott på 1 vecka då vi åker iväg på söndag, men det är bara att ta vid där jag lämnade av helt enkelt.
Nu ska jag försöka slita mig från en b-film jag börjat titta på och få i mig lite välbehövlig frukost. Magen min är i uppror känner jag.


Kommentarer
matilda

sv' åh tack tack :) jasså okej.. skumt :( tack detsamma!

2010-08-13 11:19:20
http://sparklegirl.blogg.se/
Isabell

2010-08-13 17:16:37
http://isabellh.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: