Sunday

The good things in life 2010-08-08 11:15:27
Kommentera - 3 st

Snacka om att min kropp har gått på semester. Idag vaknade jag upp först 10.20! Jag sover väldigt sällan så länge, även när jag har varit uppe sent.
Och sent blev det igår då vi efter middagen åkte in till stan och tittade på "Inception". Och jag måste säga det, gå och se den. Vilken otroligt skicklig manusförfattare som har kommit på den storyn. Det fanns inte en enda minut då man kunde slappna av för att man var tvungen att kunna hänga med i handlingen. och skådespelarna var verkligen som gjorda för sina roller. Leonardo Dicaprio börjar erkligen bli en av mina favoritskådespelare då han verkligen väljer roller som han kan porträttera med birljans.
Så har ni inget annat för er och kan avvara 2½ timme, ta er till närmaste biosalong genast.

Idag ska vi ut på lite ärenden och jag ska försöka ta mig till en affär som kan se till att jag kommer hem med en ny necessär. Kom på imorse att den necessären jag har nu använder jag som min sminknecessär så det känns inte aktuellt att ta med den på mina resor. Så det måste jag hitta idag.
Nepp, nu måste jag börja fixa ihop mig så jag är representabel för världen....


Bild:Google


Kommentarer
Amanda

Tack för boktipsen, fick precis hypnotisören som ska bli spännande att läsa! =)

2010-08-08 11:58:51
http://www.shoppingbloggen.com
christin

Den filmen har jag också se den var storslagen! :) Hoppas du får tag i en neccessär, visa gärna på bloggen om du hittar någon

simone

sjukt bra film det :D

2010-08-08 13:58:17
http://fattybom.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: