It's knockin on the door

The good things in life 2010-08-30 08:19:29
Kommentera - 1 st

Idag när jag vaknade upp kändes det definitivt att hösten kommit på riktigt. Nu är det bara att vänja sig vid mörkare mornar och att ljuset försvinner lite dag för dag. Lika mycket som det är jobbigt, lika mycket är det härligt att få sen en ny årstid. Sommar är helt underbart, men jag skulle inte kunna leva i den förevigt.

I min agneda idag har jag bara en massa hemmapyssel på listan: städa, diska, storstäda ur garderoben på sommarkläder och sådant som inte används och till sist ska jag sortera mig igenom alla våra DVD-filmer här hemma för vi har alldeles för många. Så jag har att göra helt enkelt, men jag gillar inte att sitta sysslolös. Men först, som alltid, frukost!

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej ville bara meddela till dig eftersom jag följer dig på bloglovin att nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus! Hoppas du haft en bra helg :) SÅ hoppas du börjar kika in min blogg igen hihi:D Kram :)

2010-08-30 09:00:30
http://vadfanskajagheta.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: