Breaktime

Träning 2010-04-24 20:26:27
Kommentera - 0 st

Vilken skön och slapp dag jag har haft idag. Bara gjort en massa nyttiga och nice saker. Vissa kankse inte anser att tvätta, diska och städa som nice saker, men för mig är de det. Träningen gick bra den med, men tror att jag kör lite mer rygg imorgon igen. Känner att jag kan sätta lite mer press där. Sedan blir det så klart mer av konditionen.
Det är ju faktiskt så att jag har ett mål med all denna träning och det är att jag ska springa Vårruset om ganska ungefär 1 månad. Då vill jag vara stark och ha en hyfsad kondis. Jag hoppas att jag kommer orka att springa mestadelen av sträckan som är på 5 km och då måste jag ligga i ordentligt med träningen känner jag. Därav är jag på gymmet nästan varje dag nu för tiden. Hoppas verkligen att all träning ger resultat, men det får jag se den 2:a juni.

Snart ska vi beges oss in till stan för att se på bio. Hoppas verkligen på att "Clash of the titans" är någat att hänga i granen. Annars blir jag lite ledsen över att vi spenderat våra biocheckar på en knasig film.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: