Never thought I could see this clear

Livet 2009-10-03 09:36:03
Kommentera - 0 st

Åh vaf härligt det är att vakna upp när man verkligen känner att man fått en god natts sömn. Kände verkligen att det behövdes då jag somnade i soffan redan innan tio igår kväll och väcktes utav att M smög iväg till badrummet. Filmen vi börjat titta på var redan slut när jag vaknade upp, så det var bara bums att borsta tänderna och ramla i säng.
När jag är så här trött drömmer jag alltid en massa knasigheter. Inte mardrömmar, utan bara en massa saker som i verkligheten aldrig skulle hänga ihop alls. Ibland när jag vaknar upp så kommer jag ihåg en del, men för det mesta ligger bara en känsla kvar i kroppen.

Idag ska jag iväg till optikern som jag nämt tidigare och kolla min förfärliga syn. Jag ser verkligen väldigt dåligt och optikerna kommer med all säkerhet bli förundrad över hur mycket hon måste gå upp i styrka på mina nya glas mot vad som finns i mina nuvarande. Men det är just därför man går till optikern så att man kan se normalt igen. Till vardags har jag mest på mig linser, men hemma byter jag alltid till glasögon då ögonen måste få vila. Och det kan vara en fördel att man ser med de glasögonen som sitter på näsan.
Har redan hittat ett par bågar som jag skulle kunna tänka mig att ha. Jag vet sedan titigare att jag inte kan ha för stora modeller då ser jag liksom bara genom halva glaset. Så det får bli en lite smalare modell. Men förhoppningsvis har optikern ett estetiskt öga och kan hjälpa till och mamma säger alltid vad hon tycker. Blir nog en smash hit i slutändan.




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: