T.G.I.F

Livet 2009-11-27 06:22:32
Kommentera - 1 st

Nu på morgonen känner jag mig inte alls pigg. Fick den här känslan redan igår när jag satt i soffan och tittade på tv. det känns som att jag håller på att bli sjuk, men ändå inte. Kan kanske vara att jag är hlet utarbetade efter denna vecka och behöver bara en massa vila och sömn. Har haft något att göra varje dag efter jobbet också, som jag inte brukar ha, så det kan ha med saker ocg ting att göra.
Nåja, idag efter jobbet blir det i alla fall direkt hem. Tar en ur förbi mataffären över gatan för att handla hem kvällens middag och sen ner till gymmet en sväng för att springa bort den sista energin för att till slut bara softa i soffan och titta på kvällens "Idol".
Har ni några mysiga fredagsplaner? Brukar ni stanna hemma eller är ni partynissar som springer ut i mörkret?

Ha en mysig start på helgen sweets!


Kommentarer
Nina

Det pendlar, ibland party men oftast fredagsmys hemma :)

Ha en trevlig helg o hoppas att du snart känner dej bättre. Kramar.

2009-11-27 20:47:42
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: