Maybe we will have a sunny day

The good things in life 2009-11-21 08:35:12
Kommentera - 1 st

Jag har sovit så gott inatt. Kommer inte ens ihåg om jag drömt någonting. Men ibland är det underbart att sova så djupt att man verkligen bara kopplar bort allt.

Igår kväll var jag och pojkvännen som ni vet och såg den andra filmen i Twilight trilogin-"New Moon". Kan säga att biopubliken bestod av 98% tjejer och de 2 % som var killar hade med största sannolikhet följt med sin flickvänner i biomörkret. Och alla satt de helt förblindade av antigen Edward eller Jacob under de 2 timmar filmen pågick. Själv jämnförde jag filmen med boken och kände att den tappade väldigt många viktiga delar från boken. Det är helt förståligt att man inte kan klämma in allt fårn boken, men i vissa fall blev det lite väl hackigt mellan scenerna. Men den riktiga kontentan fick det med och filmen vår godkänt av mig.
Jag tyckte att killen som gestaldade Jacob, Taylor Lautner, var riktigt duktig och utmärkte sig mer än det 2 huvudkaraktärerna. Hans intensitet genom hel filmen var riktigt grym.
Så alla ni som vill ha en bra dejt-movie att gå på, se denna, men se upp för alla småtjejer som sitter och suktar efter killarna i filmen.

Nu ska jag se till att äta lite frukost innan jag går till gymmet och kör mitt obligatoriska pass Bodypump.



Kommentarer
L I S E T T E ♥

söt bild!

2009-11-21 12:20:04
http://lisetteridefors.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: