And the winner is...

Tävlingstajm 2009-11-10 17:59:55
Kommentera - 1 st

Jisses, ni har då allt hemska sminkminnen. Jag har nog inte ens kommit nära era missöden. Skulle nog själv aldrig vunnit min egen tävling.
Men någon måste vinna och denna gången blev det Elin som skrämde mig mest med sitt minne. Grattis till dig! Till er andra som var med, jag önskade att jag hade fler kit att ge bort till er andra också. Men ni får vara med nästa gång jag kickar igång en tävling.

Elins bidrag

Okej, mitt värsta sminkminne var på en halloweenfest, jag var 14 år, så det var hela 10 år sedan!

Vi var hos min bästa kompis och hennes storesyster och hennes kompis skulle sminka mig och min bästis.

Det blev lite crazy..kan jag säga.
Min bästis skulle ha blått tema, hon hade t.o.m blå mascara i hela året och så sydde dem med sytråd för att frisyren skulle hålla.

Men mitt tema skulle gå i svart och brunt!
Lite "häxa"styrsel skulle jag ha...

Jag hade mörk ögonskugga i hela ansiktet,hårbotten,halsen..mascara i hela håret och sytråd. Håret var tuperat med hur mkt hårspray som helst. Svarta kajal läppar..och så hade vi glitter överallt!
Du vet sånt där glitter som sedan alla har på festen..som bara rasar av en och fastnar i kläder osv..
oj listan kan bli lång ..(synd att jag inte har några bilder,men digitalkamera fanns ju knappt på den tiden)

När vi sedan kom hem från halloweenfesten fick vi knappt bort det. Vi fick använda tvål efter tvål..och diskmedel...

Usch..jag vill inte ens tänka på hur mycket smink vi gjorde av med den kvällen!

Va lurade vi blev av min bästis och jag =) av hennes storesyra med kompis..vi måste ha sett ut som...s.k.i.t haha :)


Kommentarer
Elin

va roligt! skrattar :)

2009-11-11 16:54:31
http://fluffmonster.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: