One less week

Livet 2009-07-17 18:06:51
Kommentera - 0 st

Det blir verkligen bara tyngre och tyngre att sitta på jobbet vecka efter vecka då alla bara droppar av på semester. Vi blir bara färre och färre tappra själar som sitter och räknar in semesterveckornas ankomst. Men lika härligt är det när man har klarat sina 5 dagar på jobbet och får njuta av ledighet i 2 dagar i rad.
Att känna att jag inte behöver traska iväg till kontoret och plöja mig igenom mina 200 ärenden, utan jag kan traska iväg och göra något jag verkligen njuter av.
Denna helg blir det till att vara barnvakt på lördgane till mina underbara vänner son V. Detta då det ska iväg på en liten kurs då de om drygt en månad ska få tillökning i familjen. Så jag tänkte leka mig sönder och samma men deras underbart coola son hela förmiddagen. Sen på eftermiddagen kommer min kära pojkvän över och tillsammans ska vi avnjuta en middag. Supermysigt!

Söndag har just nu bara ett litet event inbokat och det är fotbollsmatch på stadion tillsammans med Mr M. Ännuä r det dock inte helt säkert om jag kan hänga på då jag inte kunnat införskaffa mig en biiljett. Men går det inte så får jag hitta på nått annat att roa mig med. Kanske ta tillfället i akt och titta på någån eller tom. några av mina "chick-flick" filmer som inte Mr M ritkigt diggar lika mycket som jag.

Ikväll blir det i alla fall hämtmat och mys hemma i soffan. Förhoppningsvis hittar vi någon gemensam tillräckligt neutral film som båda diggar lika mycket... =)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: