Where did it all come from?

Livet 2009-01-30 19:16:35
Kommentera - 1 st

Har sorterat alla mina kläder ikväll och det är helt sinnesjukt hur mycket onödiga plagg jag hade kavr. Slängde bort en hel IKEA-kasse med kläder och undisar. Saker osm jag inte sett på ett bra atg ploppade upp och jag undrade varför i hela fidens namn har jag ens detta i min ägo ännu. Hittade en massa hemska saker som försvann likak snabbt som jag plockade upp dem. Men antar att det är en sjukdom vi tjejer har köpa-mer-än-vad-vi-behöver syndromet. Måste göra mig av med en massa skor också, men det får bli imorgon för nu orkar jag helt enkelt inte sortera mer. Pust...

Ska snart ta och åka hem till min älskade M, men ikväll sitter jag ensam i soffan då han är hemma hos en kompis och spelar X-box. Han kan sitta i timtal hos sin kompis J och bara spela, spela, spela. Vissta kan jag också tycka att det är kul att spela ibland, men inte flera timmar i sträck. Ja, Singstar kan jag ju spela väldigt länge iofs. men det tycker inte jag klassas som ett spel som typ NHL eller FIFA. Det är ju mer för skoj skull och efter ett tag pallar ju inte rösten av heller så inget evighetsspel helt enkelt.
Men han kommer ju hem förr eller senare och då ska jag krama om honom så han förstår hur mycket jag saknat och längtat efter honom hela dagen.

 

Kommentarer
Sara

Vad du e gullig gumman. Tack för dina värmande ord.

Jag hoppas ju innerligt att det ska bli bättre, jag ser bara till Denises bästa vilket det känns som att jag är ensam om i den här situationen. Tur att vi har mannen hemma som tar hand om och bryr sig om oss.

:-)

Vet ju inte vad du fick veta exakt, men den här sitsen har jag befunnit mig i allt för länge. 3 år i sommar.

Tröstlöst många gånger - men kämpa kämpa kämpa!! Det är allt som gäller!



Ha en mysig helg gumman!

2009-01-30 19:34:54
http://blondinsaras.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: