Take me away just for a day

Tankar & funderingar 2009-02-04 19:14:04
Kommentera - 1 st

Åh, vad jag skulle vilja fara iväg om så bara för en dag och bara ha de skönt. Kanske till et spa och få bli ompysslad. Få härliga massage, ansiktsbehandling, äta gott och bara njuta av att inte behöva bädda sängen när man vaknar upp dagen efter (fast de skulle jag nog ändå göra om jag känner mig själv..hihi). Bara att få sova borta en natt och skämma bort mig själv skulle räcka för mig. Jag behöver inte världens långvecka för att piggna upp (fast det skulle inte sitta fel md en sådan heller) bara någar timmar kanske skulle funka tom.
Satt preics och lästa i Hannah Graafs blogg om hur hon och hennes syster Magadalena just nu åkt iväg till en herrgård för att vila upp sig. Och de har fått ett helt hus för sig själva. Ser helt gudomligt underbart ut. Drömmer mig bort om att jag ligger i den där stora sängen med det största kuddarna och ett täcke man nästan drunknar under och myser med min underbara man och tittar på filmer. Beställer in roomservice och bara gottar oss. Bara tanken av allt detta får mig att må bättre i själen. Känner nästan hur någon ger mig en massage och fixar mina fötter fina.

Åh om man ändå kunde åka iväg...

Kommentarer
* K Y S S A R

shit vilken härlig bild :D



det är bäst att rensa garderoben då och då annars rasar det igenom ju =)

2009-02-05 12:34:29
http://kyssar.bloggagratis.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: