Top of the mornin' to yah

My love and I 2009-12-06 08:35:11
Kommentera - 2 st

Även fast det är jättemörkt ute nu, fast klockan är halv 9, så tycker jag att det är väldigt mysigt. Jag har tänt massa levande ljus och julstjärnorna i fönstrena lyser. Det är fruktansvärt tyst utanför, men det gör ingenting då det är mysigt att sitta här i tystnaden. Min älskade pojkvän har ännu inte stigit upp då han gillar att sova ut på söndagar, så då passar jag alltid på att sätta mig i soffan och skriva. Han vill inte att jag sitter och bloggar när vi t.ex ska äta frukost då han vill ha mitt sällskap helt och hållet.
Och jag förstår det fullt, då det enda dagarna i veckan som vi kan äta frukost tillsammans är på helgerna.

Nu ska jag ta och börja med frukosten så att den är klar tills Mattias vaknar. Sen blir det till att plöja igenom alla de tidingar som har dampt ner på hallmattan i veckan.



Kommentarer
michelle.

www.michellless.blogg.se - prenumerera i bloglovin.

2009-12-06 08:44:57
http://michellless.blogg.se/
Amanda

Hej!

Jag har lagt in ett inlägg om udda skor tex. skor som är som en bil. Jätte konstiga alltså! Kolla gärna in dem och skriv gärna vad du tycker du behöver inte om du inte vill såklart:)

Kraam!!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: