It's finally finnished

Shoppingbag 2008-10-05 19:34:36
Kommentera - 0 st

Nu har jag hållit på i nästan 1½ timme med att sätta ihop en byrå som jag var och köpte på IKEA i eftermiddags. Trodde verkligen aldrig att jag skulle bli färdig. Hann titta på ett avsnitt av "Grey's Anatomy" och ett av "One tree hill" innan jag blev färdig. Det är ju 2 timmar!! Jaiks!
Aja, nu är den som sagt äntligen färdig och har blivit fullproppad med alla mina tröjor, linnen och långärmade tröjor. Om jag inte hade gett bort en massa till välgörenhet när jag höll på och flytta över allt till min roomie så skulle jag nog behövt två byråer. Helt sinnessjukt hur mycket kläder man har som man aldrig ens använder. Gav nog bort 2 svarta sopsäckar med bara tröjor till Myrorna. Heltgalet!
Men men, jag får se till att rensa ur min byrå ofta. För jag hat bestämt mig för att det ska inte behövas två stycken byråer för enbart mina tröjor. Jag har ändå bara en kropp ock kan bara ha på mig en sak i taget. Så att tröjorna ligger i en byrå eller hänger i en garderob gör dom ingen nytta eller mig för den delen.

ANEBODA Byrå med 3 lådor
Min nya byrå från IKEA

Nepp, nu ska jag ta och tänka ut en film och titta på...kanske 27 dresses. That's right up my street!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: