13 things there is to know about me

Småsaker 2008-10-02 17:50:14
Kommentera - 3 st

Hittade den här fina "listan" hos den här coola tjejens blogg. Tyckte den va rätt rolig så har översatt den och fyllt i en massa saker om lilla mig.
Jaja, jag har lite tråkigt nu när jag ligger hemma och är sjuk..haha.
Har även skickat vidare frågorna till några av mina favoritbloggerskor. Det skriver i dessa bloggar: Allt och lite där till, The blog of Wysteriia, Minaya, Dress like a princess och Johanna Forsblom.

Men här kommer mina svar..enjoy!

Vad är det 3 senaste sakerna du har köpt?
1.En klänning, en tröja och en body från Gina Tricot
2. En höstkappa från H&M
3. Ehinaguard och Strepsils (om ni inte har märkt så är jag förkyld..)

Vilka 3 låtar/skivor laddade du ner senast?
1. Taio Cruz "Departure"
2. Ne-Yo "Year of the Gentleman"
3. Katy Perry "One of the boys"

Vilka 3 plaster har du senast besökt?
1. Finland
2. Grekland
3. Italien

Vilka är dina 3  favoritfilmer?
1. Madagaskar
2. I hennes skor
3. The Holiday
Jag är en ritkig sucker för romantiska komedier. 70% av min DVD samling är filmer från den kategorin. Jag är en evig romatiker.

Vilka är dina 3 favoritägodelar?
1. Min laptop
2. Min iPod
3. Min kamera
Jag ska ge skäl för mina val. Min laptop för att där igenom kan jag skriva i min blogg och hålla kontakten med alla mina nära o kära. Min iPod för att musik är min passion ojag kan inte leva utan den. Min kamera för att jag alltid kan ha med mig bilder av dom jag älskar mest och kan alltid förviga stunder med dom med ett klick.

Vilka 3 saker kan du inte leva utan?
1. iPoden
2. Elizabeth Arden 8 hour krämen
3. Min mobil
Detta är ju SAKER som efterfrågas och inte annat, så kan ju inte svara min familj och minnen o sånt...

Vilka är dina 3 önskningar?
1. Att få sjunga som mitt levebröd
2. Att hitta min stora kärlek and live happily ever after..
3. Att få resa till mina drömdestinationer i världen.

Vilka 3 saker har du ännu inte gjort?
1. Fött barn
2. Rest jorden runt
3. Hittat min big L

Vilka är dina 3 favoriträtter?
1. Bakad potatis med skagenröra
2. Langos
3. Mammas friterade kyckling
Jepp, jag gör alternativ 1 och 2 hemma i mitt eget kök.

Vilka 3 kändisar skulle du helst villa chilla med?
1. Mariah Carey
2. Hayden Penetierre
3. Ellen Degeneres

Nämn 3 saker som "freaks you out".
1. Att det bara en dag bara kommer vara jag och min bror kvar av våran kärnfamilj.
2. Att man faktiskt kan hitta the BIG L. (Jag har massor av bevis, men lika väl är det läskigt att det kan/kommer att hända även mig)
3. Höga höjder.

Nämn 3 saker som du är ovanligt bra på.
1. Att sjunga
2. Att laga perfekta langos
3. Att prata

Vilka 3 saker trånar du mest efter?
1. en ny iPod Nano i rosa
2. Att saker och ting ska bli som jag önskar
3. Julafton

Well, nu vet ni lite mer om lilla mig..
Sure, ni sitter säkert och gäspar nu..jag är inte så intressant som man kan tro...haha!

Puzza

Kommentarer
Jonna

nano to me 2:)

2008-10-02 19:35:36
http://jonnaa.se
Wysteriia

Ska se till att göra den där :D

2008-10-02 21:20:11
http://Wysteriiasblogg.se
minaya

Å det ska jag göra. :-) Va mysig du är :-D



Ska ner på stan och shoppa lite med min dotter, hon fyllde 12år igår.. Det ska bli kul.



Jag fyller i den lite senare bara, det är fullt hus just nu, haha. Tack så jätte mkt.



Kram

2008-10-04 11:59:54
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: