To run or not to run...

Träning 2008-11-17 17:13:16
Kommentera - 0 st

Sitter här i soffan och funderar på om jag ska till gymmet eller inte. Så jädra svårt att ta sig dit om man åker hem direkt efter jobbet. Men det skulle ju vara grymt skönt att pumpa ut allt de sista man har i kroppen innan man lägger sig.
Varför är det så sjukt svårt att peppea sig själv till att dra sig till att göra nått som är bra för en. Jag menar det är inte alls svårt att lufta på rumpan och ta sig till skafferiet och plocka ut kakor och sötsaker och komma tillbaka till soffan och mumsa i sig dem. Eller hur? Tåls att tänka på...
Nee jag ska ta och lufta på upp mig själv ur soffan och göra nått snällt mot kroppen istället för att få den må dåligt. det är enkel matematik men ändå är reslutatet så svårt att få fram.


Bild: Google

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: