Santa, bring me this for christmas

The good things in life 2008-12-17 17:02:03
Kommentera - 0 st

Oj vad en tjej kan fundera vad hon vill ha i julklapp. Har sedan länge iofs. vettat att jag vill ha/behöver en ny iPod. Och önskan är att få den i rosa och med ett 16 GB:s minne. Och jag vet redan att den önskan kommer gå i uppfyllelse. Och jag är så glad. Min kära lillebror kommer få min gamla. Stackaren, har bara sin mobil som mp3-spelare just nu, så kände att han kunde få ärva min. Hans först kommentar när jag sa de till han var " Den är väl inte rosa va, för då vill jag inte ha den"..hehe.

Men det finns ju så mycket mer jag skulle önska hamnade under julgranen till mig. Och här kommer lite av vad jag önskar att tomten kommer med.

Singstar - ABBA  



Kan hittas hos H&M, Åhléns eller MQ


Morgonrock, helst i rosa och frotté



Smycken från Pilgrim

Finns ju en hel del till som jag önskade hamnade under granen, men dessa vill jag verkligen ha. Enda jag inte hittar bild på är ett par underbart sköna och fina tofflor som jag hittade på Scorett i helgen. Helst i vitt. det är så grytm skönt och jag är verkligen i desperat behov av nya tofflor. Ingen kul att frysa om fossingarna, vilket jag även kan göra mitt på sommaren. dålig blodcirkularion kallas de...hehe.

Har ni några önskelistor som ni ger ut? Alltid bra att vara på den säkra sidan och verkligen ge nära och kära idéer om inte annat med sin lista..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: