The questions have been answerd...

Tankar & funderingar 2008-08-02 20:26:49
Kommentera - 1 st

Fick precis en "utmaning" från min kära kompis o bloggerska, som har bloggen Allt och lite där till, om att svara på dessa saker för att få en bättre bild av hur jag e som person. O jag ÄLSKAR sånna här grejer så sure här kommer en menu de MizzPink. Enjoy!

Några filmer du rekommenderar: Walk the line, Jakten på lyckan & I hennes skor

5 band/artister du gillar: Mariah Carey, Jason Mraz, Foo Fighters, Robyn, Colbie Caillat. 

En lite udda maträtt du rekommenderar:  Jag vet inte om jag äter nått som är udda..hehe. Nee, jag gör inte d.

Favoritfärg: svart, vit, rosa, grå.

Några manliga skådis/artist/modell du tycker har en skön utstrålning: Mark Wahlberg, Joaqin Phoneix o Jason Mraz.
 
Några kvinnlig skådespelare/artist/modell du tycker har en skön utstrålning: Camron Diaz, Sarah Jessica Parker, Robyn och Rachel Bilson.

2  tv-program du rekommenderar:
Gossip Girl och How to look good naked

En bok du rekommenderar: Jag kommer inte just ihåg vad boken heter men den handlar om vampyere på ett bra sätt...hmmm jag o min guldfiskhjärna.

3 parfymer du gillar: Lovely by Sarah Jessica Parker, Ralph by Ralph Lauren, Sentiment by Escada.

Hur ser din morgonrutin ut i badrummet: Går upp o tittar upp genom fönstret för o kolla hur vädret är. Går på toa. Sen till garderoben för att välja outfit. Tar på mig deo o väljer ut parfym. Tar på mig kläderna (duchar gör jag alltid kvällen innan för jag går upp i ottan varje morron). Går till köket. Tar ett glas vatten för o svälja ner mitt p-piller med. Går till sminkväskan. Tar ut maskar concealer och rouge o sminkar mig. Sätter på plattången. När jag sminkat klart plattar jag håret. Sen fixar jag i ording min matlåda. Kollar klockan. Tar på mig skorna.Tar med mig min väska Går till jobbet.

Vad äter du oftast till frukost: Havregrynsgröt eller Crunchy musli med naturell yoghurt och Crisp 'n' Light mackor med smör. (Tack att du fått mig beroende Therese..hehe)

Vad dricker du helst: Mjölk,vatten eller juice.

Tatueringar, hiss eller diss?: Hiss. Har inga själv o kommer aldrig att skaffa mig några. Men jag fullkomligen älskar att titta på andras o fråga varför de valt just de motiven de har osv.

Favoritljud?: Musiken jag lyssnar på och mina nära o käras skratt.

Något annat du vill tipsa om eller berätta: Lev livet. Gör de du vill göra, de du drömmer de du önskar. Man har bara ett liv o de ska levas fullt ut.

De är lite om mig o hur jag är.

Håll till godo.
Puzza

Kommentarer
Therese

Publicera inte den här kommentaren sweetie :)

Åh vad roligt o läsa svaren! Vilka taggade du? Nyfiken. puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: