What to choose?

The good things in life 2011-05-08 11:40:07
Kommentera - 1 st

Godmorgon solig söndag! Idag kunde jag inte alls sova så jag har varit uppe sedan 7. Men tog mig en lång frukost för att sedan dra igång med att städa hela lägenheten. Dammsugit och moppat som en tock, men nu är det skinande rent. Måste bara se till att tvätta fönstrena någon dag. Men men, det är en riktigt extra grej.

Vi har även suttit framför datorn och hattat mellan olika destinationer för vår sommarsemeter. Vi hade sedan tidigare en resa bokad til Gran Canaria (dock inte betald), men sedan hittade vi även en resa till Makrigalos, Kreta som lockade väldigt mycket. Så nu har vi preleminärbokat båda för att kunna låta det smälta in och även se om priset kanske rasar. Det är aldrig fel med en billig resa.
Men nu har jag ett sådan sug till att resa bort så det inte är sant. Fast den svenska sommaren får man inte missa. Den visar trots allt sin bästa sida redan idag.


Makrigalos eller..


fina Gran Canaria?


Kommentarer
Nina

Oh så härliga val :) Kreta är supertrevligt så här års & jag har bara varit på Gran Canaria på vintern. Mycket fint där också :)



Lycka till med valen!



Kram N.

2011-05-09 21:14:44
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: