Oh, the pain...

Träning 2011-05-18 06:04:15
Kommentera - 0 st

I dagarna två har jag gått omkring med träningsvärken från helvetet. Jag har knappt kunna ta normala steg och för att inte tala om smärtan efter att jag suttit ner för länge.
Så igär när jag trodde att jag skulle kunna träna igen var det bara att lägga ner hela det projektet. Men precis som mina kloka vänner säger, om du har ont har du i alla fall tränat rätt. Det är alltid en bra tröst.
Idag känns det i alla fall som jag är återställd till mitt normala jag och då ska jag klämma in ett lite mer "snällare" pass. Men det är alltid så när jag tränara att jag inte kan vara så "snäll" utan ska det tränas då tränar jag all in. Lördag kommer dock att bli min sista träningsdag då jag känner att jag måste vara fit for fight till på tisdag då jag ska springa Vårruset.
Hoppas på bra väder för att springa i regn är ett av det värsta som finns. Lusten till att ta nästa steg försvinner på en bråkdels sekund. Håller tummarna för att allt går och blir super!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: