Nothing but legs

The good things in life 2011-05-11 06:17:43
Kommentera - 0 st

Idag tänkte ha permiär för ben utan kläder, alltså tänkte jag gå barbent till jobbet idag under min klänning. Jag hoppas inte jag blir straffad för det, men just nu ser det bra ut då temperaturen hos oss redan är 11 grader. Det var lite olidligt att ha på sig svarta långbyxor på jobbet igår. Höll på att svettas ihjäl mellan varven. Och inte för att klaga, för det är underbart med all denna sol och värme, men på eftermiddagen har vi solen på oss inne på vårat kontor enda från lunch till att jag går hem.
Jag vill inte stänga in mig med persinener och jalusi (stavas det så?) och även fast alla fönster stor på vid gavel så blir det inget riktigt ordentligt drag. Pust!

Men bättre varmt och svettigt än ruggigt och snö i maj. Nu ska jag äta klart min frukost och ta mig ut i den förhoppningsvis varma morgonen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: