Hello söndag!

2011-05-01 11:14:04
Kommentera - 2 st

dsc01294 (MMS)

Idag har jag tagit mig en lång och skön sovmorgon. behövdes verkligen då jag igår fick skippa den till förmån för ett tvättpass klockan 7 på morgonen. Men trots min trötthet igår så tog jag och min mor en liten tur på stan och tittade på mode i butikerna. Själv kom jag hem med en påse med accesoarer från H&M. Hittade en massa fina godbitar som jag bara var tvungen att ha med mig hem. Fick bli ett par örhängen, ett matcjande halsband till det och två armband. Jag har verkligen en svaghet för armband och har en hel del hemma. Så två till gör igen skada. Senare på kvällen var jag och Mattias iväg och tittade på brasan. Värmde väldigt skönt då det var rejält kallt ute. Hade till och med på mig vinterjacka för att kunna hålla värmen. Kvällen avslutades med ett hejdundrade fyrverkeri på berget. Idag har vi inga planer, så får se vad som händer. Vad jag vet är i alla fall att vi inte behöver laga middag ikväll, då vi får spisa hemma hos svärföräldrarna. Blir födelsedags middag för min man som fyllde år i veckan.


Kommentarer
Coquina

Skynda in på min matblogg, sista dagen idag att tävla om smycken =)

2011-05-01 13:37:41
http://coquina.blogg.se/
lovisa

Hej har du haft en bra start på en ny vecka?:)

Tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har just nu! du har chans att vinna torrshampoo och en superbra spray jag alltid använder från schwarzkopf nya serie got2b rockin' it!

Om du vill delta, klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-harprodukter-fran-schwarzkopf.html#comment

2011-05-02 15:44:02
http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: