Longing for summer

The good things in life 2011-03-26 09:15:07
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Sitter ännu och smågäspar lite i soffan, men är glad ändå. Med det solsken som finns utanför fönstret kan man inte vara annat än happy. Inte sant!?

Hade verkligen hoppats på att jag skulle vara 100% fit for fight idag så att jag kunde börja med träningen igen, men ännu är inte depoerna helt fyld med friskhet. Så jag har fått avboka mitt Zumba-pass. Tar emot som fasiken och trycka på knappen och se passet försvinna från listan av bokade klasser. Men jag måste tänka på mig själv och se till att jag mår bäst innan jag börjar utsätta de för en massa påfrestningar. Tänkte kompensera med lite spatserande mellan affärerna idag för det förlorade träningen. Det tycker jag är rätt smart, eller hur?

Ska se till att göra mig i ordning snarast så att jag kan njuta av solen så mycket som möjligt.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: