Coming back to life

Livet 2011-03-23 09:23:36
Kommentera - 0 st

Dag nummer 2 aqv förkylning och jag kan säga med lättnad att jag känner mig så mycket bättre. Hade lite feber för en timme sedan, men det var så lite så det knappt märktes på termometern. Men för säkerhets skull tog jag en Ipren och en supermugg med te.
Så nu vet jag med säkerhet att jag kommer kunna gå till jobbet imorgon och inte behöva sitta hemm och ha de tråkigt. För att vara sjuk är ett av det tråkigaste som finns. Det enda positiva med att vara hemma är att jag har hittat en ny serie som jag kommer ha plöjt igenom idag. Testa och se på "Hellcats", cheerleeding i sitt esse. Me love! 

Ska verkligen se till att te en lite promenad ute och få i mig lite frisk luft. För vad kan vara bättre medicin än en massa solljus!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: