The sun is steeling all my time

The good things in life 2011-06-09 06:11:32
Kommentera - 0 st

Hinner inte alls uppdatera här inne så ofta som jag kanske skulle vilja. Nu när sommaren har börjar visa sitt ansikte vill jag inget hellre än att vara ute och njuta av det. Så därför är det lite tyst här inne just nu.

Men lite kan ni få veta vad jag pysslat med sedan förra veckan: varit på Smaka på Stockholm, shoppat nya sommarskor, varit på födelsedagskalas, sprungit 20 km på tre dagar, köpt konsertbiljetter till Britney Spears, varit en massa med min underbara man och jobbat en del så klart. Det finns en massa annat jag gjort, men det är för mycket att skriva ner.
Hoppas att ni har det lika härligt som jag i sommarsolen.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: