Cold waves

Livet 2011-06-15 05:59:45
Kommentera - 2 st

Dagarna bara flyger förbi känner jag. Snart är juni slut och det kändes som sommaren precis började. Fast det är tur att man inte har semester nu i krockarna för denna "vinterkyla" som lagt sig är inte oki.
Igår var  jag glad över att jag valde att ha på mig chinos och converse då jag höll på att frysa ihjäl när jag var på väg hem från jobbet. Jag önskar att det varmare vädret tänker flytta tillbaka hit snarast för det här håller inte i längden när jag så gärna vill ha på mig klänningar, kjolar och barbent.

tack vare regnet igår kväll så fick jag ställa in min powerwalk somm jag varit så peppad på. Finner inte någon inspiration till att vara ute i regnet, fast vissa verkar tycka att det inte alls är ett problem. Jag personligen vill hellre ha sol och torrt. Hoppas på att vädergudarna skickar ner allt regn under tiden jag sitter på kontoret och sen håller skyarna molnfria, eller i alla fall regnfria, under kvällen.

Kommentarer
Clara

såå söt blogg. följa varandra? kanske via bloglovin? =) kram

2011-06-15 11:29:22
http://claranybergs.blogg.se/
Nina

GLAD MIDSOMMAR gumman!

Kramis.

2011-06-22 19:47:15
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: