In the heat

The good things in life 2011-07-23 16:11:38
Kommentera - 0 st

Pust! Det är verkligen supervarmt idag och det är knappt att man klarar av att gå två steg utan att börja drypa av svett. Men det är på detta sätt det ska vara på sommaren. Bättre så här än att det regnar.

Just nu sitter jag och längtar som en tok till att min semester ska kicka igång. Jag har inte långt kvar till mållinjen, exakt 9 arbetsdagar kvar att avverka innan jag får  vara ledig i 1 hel månad. Det känns extra tufft nu när jag är på slutspurten, men det är bara att bita i det sura äpplet. Men redan denna helg får jag en liten försmak av längre ledighet då jag och Mattias packar våra väskor imorgon och åker ner till Göteborg för att se på Roxette. Och för att vi inte ska vara helt slut och hetsa hem har vi bokat hotell och sover över i Göteborg till måndag. Ska bli superhärligt att få en hotellnatt, det känns så oerhört lyxigt att unna sig det. Mattias bokade in oss på First Avalon Hotell och om jag dömmer efter bilderna på hotell, så verkar det vara en 10 poängare. Och vi hoppas på att även konserten ger samma poängantal.


Bild: Google


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: