Tomorrow is almost today

Träning 2010-02-18 06:15:22
Kommentera - 0 st

Vad är oddsen att jag vaknar upp med en täppt näsa och en skalle som känns som invirad i bomull? Det var bara fram med näsdukar, nässpray, alvedon och berocca fort som attan nu på morgonen. Hoppas att allt detta gör susen för här ska det banne mig inte bli någon slags förkylning över huvudtaget.
Träningen igår gick verkligen hur bra som helst och jag blev så förvånad över mig själv. Jag hade bestämt att jag skulle powerwalka på löpbanadet i 30 minuter, men istället överraskade jag mig själv genom att srpinga hälten av tiden. Jag trodde verkligen inte att jag skulle klara av det alls då min kondition är lika med noll. Men när mina 3 minuter var till enda så vidade skärmen 3.3 kilometer och det kändes som jag vunnit medalj. Så jag klappade mig själv på axeln och sa till mig själv att det kan bara bli bättre och bättre ju längre tiden går. Så nog borde jag kunna springa mig runt på Vårruset på 5 km om 3½ månad. Vilken bra morot!

Ikväll blir det ingen träning, men imorgon är det springtajm igen. Tar det lugnt med tränningen i början så att jag inte blir överväldigad och bara ger upp. Känner att det blir precis lagom med 3 pass i veckan och 4 pass om jag verkligen känner mig hurtig.
Nu är det off till jobbet igen och jag hoppaspå en lugn dag utan att stressmätaren går upp till max.


Bildkälla:Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: