One more year for my great love

My love and I 2010-04-28 18:38:19
Kommentera - 0 st

Idag fyller min älskade fästman år och som jag sa igår så har jag verkligen haft svårt att hitta en bra present. Så istället för att köpa en enda stor present har jag tänkt till och fixat ihop en liten goodiebag med en massa småsaker som jag vet att han kommer uppskatta en himla massa.
Vad jag även hoppas att han kommer uppskatta är den tårta jag just nu ska börja svänga ihop strax. Jag har säkerligen varit överambitös och köpt för mycket saker till tårtan, men jag tycker att det är bättre att ha en massa att välja bland än att stå där tomhänt och i panik. Sen ska det även fixa ihop middag så som ni förstår har jag ingen tid att springa till gymmet idag. Det får helt enkelt bli ett mördarpass för mig imorgon. Finns en hel del att bränna av då som ni förstår..

Men nu måste jag infinna mig i köket för annars blir det lite väl bråttom med alla förberedelser.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: