All pumped out

Träning 2010-04-21 20:52:27
Kommentera - 0 st

Blev ett mäkta grymt benpass. Det kommer kännas i morgon kan jag säga. Men det är precis så jag vill ha det. För vilken nytta gör en träning som inte genererar träningsvärk? Hoppas på att morgondagens armpass blir lika lyckad som dagens pass.
Imorgon får jag verkligen hoppas att jag hinner med ett pass dock. Ska iväg på kurs ute vid Arlanda Eurostop och det är verkligen åt skogen långt bort från där jag bor. Jag får iofs. skjuts en liten bit, så hoppas att det hjälper till att få mig hem snabbare. För lika mycket som jag vill hem till träningen ännu mer vill jag hem till min älskade pojkvän.

Men nu blir det till att mysa i soffan med pojkvännen och tv:n som kvällens sällskap...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: