Girls day out with one little man

The good things in life 2009-04-25 11:41:46
Kommentera - 0 st

Idag ska min söta vän Therese kommer över till os med sin superduper charmiga son V. Vi tre ska bege oss till tjejmässan som min kusin är med och håller i här på ön. Har ingen aning om vad det är för mässa och så, men eftersom det bara kostar 50:- att komma in så tänkte jag att vi kunde gå dit och se vad det hela handlar om. Förhoppningsvis är vi två av de 250 lyckliga första som kommer dit, för då får vi med oss varsin goodiebag från Make Up Store. Är inte förbered på någåt super lass med sminkmen ett nytt läppglans skulle inte sitta fel eller cool ny ögonskugga. Well, oavsett om vi får nått eller inte så fär jag spendera dagen med de bästa av sällskap och det är det bästa.
Eftersom mässan ligger rätt nära där vi bor så har jag tänkt att vi ska gå ditt och vilket väder att njuta av sen. Helt underbart! Ska se till att samla på fler fräknar på näsan min. Den är nästan fullbordad, men ännu kan de nog ploppa fram några till.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: