A dog will love you no matter what

The good things in life 2009-04-12 10:17:56
Kommentera - 0 st

Min älskade pojkvän tog med mig ut på middag och bio igår kväll. Blev en rätt minnesvärd kväll.

Vi satt hemma och kollade igenom vart vi kunde tänkas äta. Vi hittade ett ställe på Östermalm som verkade trevligt. Så vi gjorde oss iordning och hoppade på bussen. Väl inne i stan så började vi gå mot resturangen. Som jag hade fattat det så var det inte alls långt att gå till resturangen från tunnelbanan. Men ack så fel jag hade då vi liksom inte hittade resturangen. Jag hade ,kvällen till ära, tagit på mig fina klackar som jag inte trodde skulle bli så jobbiga att ha på sig då vi inte skulle gå så mycket. Tji fick jag. Väl framme vid resturangen så ställde vi oss bara utanför och tittade på varandra. Både tyckte samma sak, nedköp! 
Så vi hoppade på bussen på andra sidan gatan och fortsatte in mot city. Och vi gick och vi gick. Till slut hamnade vi i Kungshallen och jag blev överlycklig över att de var nästan halvtomt och vi fick plats att äta. Vi mumsade på Lation Cajun mat som var så himla gott. Ville inte att maten skulle ta slut. Men när väl tallrikarna var tomma styrde vi kosan mot bion. Vi bestämde oss för att titta på  "Marley and Me". Och jag måste bara säga det att den filmen var hur bra som helst. I slutet av filmen var inte ett öga torrt i salongen. Ibalnd trodde jag verkligen att hunden inte var ordentligt funtad, men man förstår att det finns en mening med allt när man kommer till slutet av filmen. Owen Wilson och Jennifer Aniston var superbra i sina roller. Var lite annorlunda att se Owen i en lite mer dramarelaterasd roll mellan varven. Om ni vill gå och se en bra dejtmovie kan jag varmt rekomendera denna. Den kommer definitivt att hamna i min DVD kollektion när den väl kommer ut. I loved it!
Min M frågade tom. om vi skulle skaffa oss ett husdjur efter filmen. Inte en hund, men en liten katt. Får väl se om det var efterdyningar av filmen eller om han menade det på riktigt. Återstår att se.


Bild:google.com

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: